Isabel

Hoppsan!

Kategori: Äventyr/Resa

Måste bara berätta.. Hade inte tänkt berätta.. är så dumt men va faan kan inte hålla det inne längre (haha).

Länge sen jag körde bil i Gamla Stan och idag (igår blir det) var vi ju där med bilen. Jag och min syster skulle hitta ut ifrån smeten samtidigt som jag pratar i telefon OCH pratar med min syster samtidigt.. Jag märkte efter en kort stund att alla människor typ frös till och kolla lite nervöst på oss (som satt i bilen med solbrillor och öppen taklucka och tyckte vi var allmänt coola)... Då jag upptäcker att vi är på väg in mot KUNGLIGA SLOTTET, där man INTE får köra bil. DET märkte jag som först när den kungliga högvakten rörde på sig (som dom inte gör så ofta) och dessutom började GÅ MOT OSS!!!!...Hahaha.. Shit tänkte jag och la i backen fort som faan och hittade sen ut ganska fort.. väldigt fort! Åkte Asgarvandes därifrån.                                                      

Opps.. sorry vaktis =0/ !!
 
Blondiner... SUCK!                                  haha den bjuder jag på!


Tack och hej för mig nu åker jag hem och sover.. eller inte hem men till en säng iallafall!

Kramisar Blondie

Kommentarer


Kommentera inlägget här: