Isabel

06:36

Kategori: Festligheter

Uppe med tuppen!!.. Ne inte riktigt, har bara inte gått och lagt mig än.. Fixat och donat med att vika tvätt de senaste timmarna.
Kom hem sent ikväll efter att ha slocknat hemma hos Honey strax efter middagen vi åt tillsamans på Sawadee tidigare ikväll (igår blir det ju).

Igår blev en lång natt, va inte riktigt meningen men så blev det och jag hade svin kul!
Anchor, Solidaritet, Hell´s Kitchen, solidaritet och Hell´s igen var vi på. Träffade en kär gammal vän (därför det drog ut på tiden ;0) ). Det resulterade till att jag försov mig imorse när jag skulle fixa naglarna, hörde inte ens klockan!!! Men Suuuuuper snälla Katarina fixade så mycket hon hann och det blev fint ändå, TACK och förlåt igen gumman ;0)!!!

Anchor, Jossan, bobbo, Carina och Anna

                          

Kommer knappt ihåg när vi sågs sist jag o Sara, riktigt Kul! Dansade loss fastän mina fötter var slutkörda för läääänge sen.

             Maggie och Sara, Dagens Man tjejerna hehe!
            

Åh.. Har ju en del att blogga om men måste verkligen hoppa i säng för imorgon (idag) ska vi upp med all ute jul belysning!! Kommer bli så fint, hoppas bara att allt funkar fortfarande. Sen packar vi vår lilla väska och drar till Göteborg tidigt på Söndag.
Fick en riktigt fin present också av min Darling när jag kom hem, ni får se imorn ;0) ♥PUSS♥!!!!!

Kramar Isabel

Kommentarer


Kommentera inlägget här: