Isabel

Fyndat!

Kategori: Shopping

Hej på er! Underbar dag idag, solen var framme för första gången på jag vet inte hur länge! Var orolig där ett tag att jag skulle klappa ihop. Men nu har solen fyllt mig med massor med ny energi igen haha.
Är på jobbet och det är mycket folk på stan idag kan jag lova.. Tror det är solens förtjänst ;0)!
Så här ser jag ut idag med mina nya solisar:

                        
                         

Hittade en röd klänning när jag satt och surfade jag tyckte var snygg men verkade som den var slut överallt då jag ringde runt och kollade. Men i Kista fanns den kvar så jag bad älskling att köpa den på vägen hem.
OCH det ska jag nog göra fler gånger. Tror ni inte han får 30% på klänningen! Helt utan orsak också, eller nått måste det ju varit!?
Jaja.. nu har jag min röda klänning =0)!!!
                         
                             

Klickade hem ett linne och ett par skor från Nelly här om dagen också. Måste bara säga att dom är så snabba på att leverera!! Dan efter fick jag grejerna.. Tumme upp för Nelly.se!!

                          Angora linne/väst
                         

                          Nude/kamel färjade pumps med inbyggd platå
                          

Kommentarer

  • Lalitta säger:

    Snygg outfit. Ja, nelly skickar snabbt, men jag har fortfarande inte fått mina skor från topshop :(

    2009-11-22 | 00:19:10
    Bloggadress: http://lalitta.blogg.se/
  • Isabel säger:

    De kommer snart.. Kanske många som beställer just nu bara.

    2009-11-23 | 01:02:36

Kommentera inlägget här: