Isabel

Knas hästen min..

Kategori: Familjen

Imorgon kommer det en familj och tittar på Felicia och jag hoppas att de är bra nu och att dem gillar henne. Så jag har försökt hinna så gott jag kunnat att ta hand om henne de senaste dagarna så hon inte är allt för odräglig när de kommer. Hon är som en ung Hingst att rida! Höll på att flyga av som en liten vante flera gånger här om dagen.
Idag när det var så fint väder ville hon inte komma in istället. Så här får man gå runt i leran tills hon ger sig:

                   

Som sagt jag ger inte upp (oftast) och det vet hon. Så hon gav upp bara några minuter efter jag sluta filma. Men hann inte rida på galningen eftersom det tog lite tid och jag var tvungen att bege mig vidare till jobbet. Så det blev en liten promenix istället. Då va hon trött och super lugn och mysig.
Håll tummarna för att Felicia inte slänger av tjejen imorn =0/..

Det märks till och med på djuren när det äntligen blivit fint, de njöt verkligen av vädret idag!!



Lite skit har ingen dött av..






Soliga kramar Isabel

Kommentarer

  • Jessica. säger:

    Hihi, underbart! Diggade bilden på dina fötter skarpt. Ja, några stallskor kommer ju inte in i hallen numera... Längtar efter tjälen! ;o)

    2009-11-22 | 08:39:59

Kommentera inlägget här: