Isabel

Torsdags Shopping till hemmet

Kategori: Heminredning/Trädgård

Har varit ledig i två dagar och har försökt hinna så mycket det går hemma. Träffade upp mina föräldrar i butiken Thuns jag berättat om tidigare. Länge sen jag var där nu, därför hittade jag ganska mycket grejer.
Käkade middag och mös tills det var dax för dem att bege sig vidare mot landet.



Detta köpte jag:

Fler änglar till matrummet:

Supersnygga krukor och en tillbringare i antik sliten stil.. Me like!:




Julpynt har hunnits med och guuud vad mycket mysigare det är med lite ljus i vintermörkret!!!

Köket:






Hall:



Sovrum:


Hittade även dessa underbara hjärtformade förvaringslådor till klädrummet + ett par solisar (39:-!):



Pimpade lådorna jag hade innan med lite guldband, också från Thuns:




Fint va!! Så sjukt billigt där, allt jag köpte gick på under 400:-!!!

Kramar Isabel

Kommentarer

  • Mary säger:

    Du har ett så fint och mysigt hem :) Klädrummet är min favorit!

    2009-11-22 | 05:36:23
  • Isabel säger:

    Tack Mary! Klädrummet är också min favvo ;0)!!!

    2009-11-23 | 01:03:53

Kommentera inlägget här: