Isabel

klädrummet KLAAART!!!

Kategori: Heminredning/Trädgård

Jag har bara varit hemma de senaste dagarna och fixat i mitt klädrum som nu är KLAAAAAAAART.. Äntligen! Ja några spottar till ska upp, några krokar till väskorna och en egengjord hylla, men det är Björns jobb därför det tar lite tid ;0).

Här får ni en massa bilder på vårat arbete under "klädrumspimpningen":

En sån röra!

Stommen uppe..




Fina lådor från Ikea som jag var tvungen att göra mindre då jag mätt fel på höjden..


Speglar också från Ikea



RESULTATET! ------------------------------------------------------------------------------->>>>













Hänganordningen har vi gjort själva, stång o kedja kommer från Bauhaus, sidengaljar från Trend4you. Här ovanför ska det även upp en snygg hylla.


                       Den här supercoola ljusslingan köpte jag på Granit, Genialt!
                      

Smyckesträd Åhléns


Skohyllan jag använde framme innan satte vi i garderoben istället, där man inte kan se den men superbra för bl a gympaskor. Från ellos.se.
                           



                            Många skolådor blir det.. Kanon till julklapparna!
                           

Jaa, ungefär det jag har haft för mig dessa lediga dagar. Men den här veckan blir det mycket jobb för min del.

Vad tycker ni då??? Nått som fattas, kanske för mycket framme eller har du bara ett grymt tips till mig att få det ännu bättre? Man blir lite blind när man håller på med ett rum för länge =0)..

Kramar Isabel

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Lite mera kläder kanske? Lite mer känsla av fashion?

    Mycke skor skit snyggt, men skulle vilja ha fram mera kläder och mera speglar? Kanske i taket? Vet inte men det är ur häftigt med spegalr över allt!



    ni har gjort ett kanon jobb!!

    2009-11-04 | 10:32:42
  • Stina säger:

    Det där blev kanon :)Varifrån är skohyllan? Jag har en liten walkincloset med skor och klänningar mest men skulle hellre vilja ha ett rum som ditt. Får se till att skaffa ett annat hus i framtiden med den möjligheten :D

    2009-11-04 | 14:01:43
    Bloggadress: http://staiina.blogg.se/
  • Marika säger:

    Wow det blev ju super bra:)

    2009-11-04 | 19:15:42
    Bloggadress: http://marika79.blogg.se/
  • Isabel säger:

    Stina: Skohyllan har vi byggt helt själva och skivorna är köpta på Bauhaus som vi målat med antikvit och stoppat in spottar i.



    Anonym: Kläder är det ju fullt av bakom garderobs skjutdörrarna, tycker det blir lite för rörigt med massor med kläder framme så stort är det ju inte. Speglar i taket hade varit häftigt. Det är dock svårt att sätta upp speglar där men tack för tipset!

    2009-11-04 | 19:44:47
    Bloggadress: http://ladyisabel.blogg.se/
  • Linnea säger:

    Jag är avuuundsjuuuk!! =)=)

    2009-11-04 | 21:57:58
  • Josefin säger:

    Blev ju superfint! Nu tar det ännu längre tid att komma iväg, man vill aldrig lämna rummet ^_^



    xxx

    2009-11-08 | 16:14:10
    Bloggadress: http://josefinstaaf.com

Kommentera inlägget här: