Isabel

Seeeg natt

Kategori: ---> Isabel <---

            

Idag går allt så seeeegt.. fan va tiden går sakta =0/!
Jag och Honey ska iallafall gå och sola efter jobbet, sen åker vi en sväng till hennes nyköpta finfina lya för att fördriva tiden tills 09.00 då en utförsäljning öppnar på Grev turegatan 3. Topshop kläder 50-80% rabatt! Vi får se om de har nått fint.

Sitter och suktar efter en klänning här i våran butik som just kommit in.. Den är grym men dyr!! Det här kallar jag djup rygg urringning.. (Dålig bild tyvärr)

                         

Kramar Isabel

Kommentarer

  • jossan h säger:

    och den fina klänningen är min, love it!!!

    2009-11-05 | 22:16:57
  • Isabel säger:

    Jaa.. och nu är den också min ;0)!!!

    2009-11-06 | 17:56:25
  • honey säger:

    Faaan , jag glömde att köpa klänningen jue :( ajaa åtminstonde så får jag inte dåligt samveter att jag inte köpte av dig hehe :) puss



    2009-11-07 | 09:06:38
    Bloggadress: http://honeypt.blogg.se/

Kommentera inlägget här: