Isabel

Lördags (Fredags menade jag ju) Biljard & Utgång!

Kategori: Festligheter

Kom nu älskling så åker vi och spelar biljard...


Trevligt sällskap =0) av Lalitta och Dima på biljard stället på Västmannagatan vid Odenplan.

Jag och älskling pälskling..

Jag var grymt bra haha vann nästan alla matcher!








Posers ;0)







Seger pose !!!


Sen drog vi vidare till Hells Kitchen för att fira födelsedagsbarnet Dima GRATTIS!!!












Med nyktra pojkvänner gick vi hem ganska tidigt. Spontant och riktigt kul kväll!! Måste vi göra om ;0)


Massa Kramar

Kommentarer

  • Josefin säger:

    Vilken kul kväll! Synd att jag och Dave var sjuka! Nästa gång kanske vi kan köra en trippeldate? Jag älskar att spela biljard.



    Superfin klänning! Mn ojoj opraktikst att spela just biljard i, haha! ;-)



    xxx

    2009-11-08 | 16:12:23
    Bloggadress: http://josefinstaaf.com

Kommentera inlägget här: