Isabel

Uppdatering!

Kategori: Familjen

Ja ni kanske märkt den dåliga uppdateringen de senaste dagarna. Internet låg nere här på jobbet igår när jag hade tänkt uppdatera från helgen. Men fick ägna mig åt att lästa tidningar istället när det var tomt i butiken.

Lördag:

Sov i 13 timmar natten efter modevisningen, vakna vid 17-tiden på em. Älskling var snäll och lät mig sova även fast vi hade jätte mycket att göra eftersom hyresgästerna skulle få tillträde dagen efter och inget var klart.
Jag var heeelt slut! Inte bara av modevisningen, hade ju inte sovit alls mycket på flera dagar.
Känner mig fortfarande inte utvilad och har sjukt svårt att gå upp på mornarna (12:30). Beror på vädret också jag liksom vaknar aldrig.

Lite vänner kom över som tur var och hjälpte till med de tunga gym grejerna i gäststugan. Sen flyttstädade jag o Björn och blev klara runt midnatt.

Jimmi hade även med sig sin valp.. Behöver jag säga mer! Såååå Sööööööt lille Frasse (fast redan 27 kg!)!





Pizza som belöning och för mig frukost!


Tack Grabbar!!

Kramar Isabel

Kommentarer

  • Mary säger:

    haha naawh Frasse.. älskar Rottweilers!

    2009-11-16 | 19:43:53

Kommentera inlägget här: