Isabel

Önskelistan kan göras lång..

Kategori: Shopping

Kommentarer

  • Jessica. säger:

    Neeeej, ska du jobba i jul...? Jag som trodde du kunde välja dina tider lite mer själv. Jaja, du får väl en massa extra betalt då, antar jag? En jul jobbade jag alla tre julnätterna på Karolinska i Solna, det var DYSTERT. Det kändes som om ALLA firade jul utom jag och min man. Men vi ringde varann flera gånger varje natt! (Han jobbade ju på Barnintensiven på Astrid Lindgren då.)

    2009-11-25 | 10:10:55
  • Josefin säger:

    Åhh, älskar de gtå stövlarna från Scorette. Har provat dom flera gånger ;-D



    Boo vad tråkigt att jobba jul!!! Jag ska jobba nyårsnatten.



    Stackars oss nybörjare!



    xxx

    2009-11-25 | 15:17:57
    Bloggadress: http://josefinstaaf.com
  • Isabel säger:

    Ja vi får ju önska lite dagar och så men när ingen vill ta det passet så blir det nån sorts lottning.



    Ja stövlarna e skit snygga har också provat dem, kanske rea snart vem vet =0)! Jag såg de, att du jobbar nyår.. Riktigt piss !!!!!

    2009-11-25 | 17:19:14
  • Jossan säger:

    Nej, vi har alltid varit i Kingston, i londons utkant, eller i Brighton. Ska bli såå kul att få se stan. Kom på att jag faktiskt hinner jobba lördag och åka direkt till flyget och på söndag tvingade jag Dan att jobba dubbelpass. :-)

    x

    2009-11-25 | 20:53:08
    Bloggadress: http://josefinstaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här: