Isabel

D e mk nu..

Kategori: Roliga jobb!

Shit va trött jag är.. Rinner i ögonen som aldrig förr. Alla tror väl att jag sitter här på jobbet och är jätte ledsen o deprimerad men i själva verket skaver linserna som grus och ögonen vill bara sova!

Lång dag blev det idag:
Dagen började med att stessa iväg till stan (innan jag knappt hunnit vakna) för att fixa naglarna och sola. Sen vidare för att möta upp Honey över en lunch tills det var dax att träffa upp alla tjejer och bege oss till Söderhallarna för att öva inför modevisningen på lördag.

Det var super skoj faktiskt och jag hoppas att det kommer massor med härliga människor dit på lördag för att titta på oss =0D på Söderhallarnas dag!!!



Butiken Pärlan vars kläder/underkläder vi ska bära!




Efter våran mannekängträning som tog x antal timmar o massor av min energi, var jag helt slut.....

..Då ringer jobbet och undrar var JAG är.
- Du ska ju vara på jobbet nu klockan är ju över 21:00!! Jag stod paff som ett frågetecken. Hade inte fått informationen att jag skulle jobba alls.
Jag åkte in för att vara vaken resten av natten också. Tur att jag redan var i stan iallafall.
Så nu sitter jag här med mina rinnande ögon och kämpar de sista timmarna.



Tisdag kväll

Igår var också en ganska lång dag. Jobbade ju i butiken hela dagen, åkte direkt till Kistagallerian för jag blev sugen på att gå på bio (eller var det shoppingnerverna som egentligen drog mig dit?)..
Blev lite shopping, snabbt som f**n sprang jag igenom butikerna innan min älskling anlände och vi gick o käka strax innan bio:n började.

Vi såg (såklart) uppföljaren till "Män som hatar kvinnor" och den var självklart också bra även om den första berörde lite mer eftersom man inte var lika beredd på att den skulle vara så rå. Riktigt bra skådespelare måste jag säga också.

"Flickan som lekte med elden"


Jag suktas av allt skräp andra drar i sig, men jag håller mig till frukt och grönt tills lördag hehe..


Ja det var väl typ allt från dessa hektiska dagar.. Men jag ska inte klaga känner mig väldigt glad faktiskt! Fast imorgon vill jag ha en kort dag!!

Kramar Isabel

Kommentarer


Kommentera inlägget här: