Isabel

Lördag 10/10-09

Kategori: Dagens outfit

Igår fick jag och Björn umgås heeela dagen, händer inte så ofta nu för tiden.
Sov ut länge på morgonen, gick ut på lång promenad i flera timmar. Hittade ett superbra svampställe vi inte kommer berätta för nån ;0).
Tog en sväng till uppsala för att storhandla massa god mat mm.

Jag var lite besviken igår för att jag missade Sthlms fashion market jag planerat gå på i flera veckor, så vi åkte in till Gränby Centrum på vägen hem istället och där hittade ju såklart lite fina grejer.. Då blev jag glad igen!

Bl a en snygg kofta jag bara älskar från Vila och ett skärp att ha till allt, över kappor, koftor mm (Från Vila d me). Klänningen är också ny men ej köpt denna dag, den kommer från H&M Kista.


Köpte även två ros broscher/hårspännen som jag även använde till gårdagens outfit:


Idag är det slapp söndag och jag har inte gjort ett skit idag! Älskling är och jobbar men kommer hem snart hoppas jag så vi kan umgås innna veckan börjar om på nytt imorgon. Då blir det nya tag och äventyr..

Till er som troget kommer in här varje dag och tittar vad jag har för mig ;0)..
Blir tyvärr inte lika mycket bloggande nu när jag jobbar mycket mindre på nätterna, då hade jag hur mycket tid som helst till det. Finns ju faktiskt viktigare saker att göra än att knappa på datorn hela dagarna, men ska självklart göra mitt bästa för lite uppdatering.

Kramar Till Er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: