Isabel

Ny slingad!

Kategori: Skönhet

Idag har jag varit på stan hela dagen. Varit på lite ärenden, lunchat, varit hos frisören och ätit middag på Hard Rock.

En sak är säker.. Jag ska ha en privat chaufför när jag blir rik!
Åkte med älskling till stan eftersom han ändå skulle jobba. Va underbart att slippa köra för en gångs skull alltså. Man skulle spara så mycket tid när man kan sminka sig och fixa i bilen medans man är på väg. Man hinner ju till o med fota sig i bilen (hehehe) och en öl till maten kan man unna sig, vilken frihet va.
Privat chaufför står högt på min önskelista just nu ;0)



My..

New..

Hair..

Gjorde faktiskt lite bruna slingor denna gång för att mörka ner det blonda lite.

Imorgon ska jag upp ganska tidigt igen för ännu en heldag på sta fast med jobbet denna gång =0)! Nä nu måste jag springa ner och hjälpa till med klädrummet.. DET BLIR SÅÅÅÅ FINT, jag är så glad!!!!

Kramar Isabel

Kommentarer

  • Katarina säger:

    gick det bra hos henne ?resultaten är bra,va?

    kram Katarina

    2009-10-13 | 14:39:57
  • Sam säger:

    Fint! =)

    2009-10-13 | 14:49:27
    Bloggadress: http://samwitt.blogg.se/
  • Isabel säger:

    Katarina: Ja det gick bra! gjorde först ljusa slinger sen mörkare, så nu ser jag ut som en Polack ;0) kraaaam

    2009-10-15 | 13:01:54

Kommentera inlägget här: