Isabel

Tisdag

Kategori: Vardags lyx!

Idag har jag blivit riktigt bortskämd!

Jag och tjejerna från jobbet har gått på stan hela dagen, blev bjuden på lunch på den populära restaurangen Ko Phangang. Gick till massa roliga affärer man kanske inte skulle gått till om man var själv. Jätte trevlig dag helt enkelt och det tackar jag för =0)!!!

                       
                       


Massor med god mat....


När jag kom hem var jag trött, för att inte tala om mina stackars Fötter som stått ut hela dagen i skyhöga klackar!! Så jag dog på soffan, tills middagen var klar som BJÖRN gjort. Han har legat hemma sjuk hela dagen så han kände väl att han måste göra nått bra idag ;0).

Se så mysigt han gjort det!



God köttfärspaj blev det! Tack Darling..


Med det säger jag God Natt för jag somnar sittandes snart..


Men vill bara påminna om att vintern är här, så här såg det ut igår natt o imorse när jag åkte.. Dax att byta till vinter däck tror jag!!!




Kramar Isabel

Kommentarer


Kommentera inlägget här: