Isabel

Måndag igen..

Kategori: Familjen

Lite uppdatering kanske!... Är så seg, vaknade vid ett tiden idag och ville inte gå upp överhuvudtaget. Drog mig en stund till sen var det bara att tvinga sig upp för lite frukost och åka iväg för att köpa (en massa) hundmat jag knappt orkar bära själv och lite annat tjaffs.
Har precis varit ett par här i vår ålder som kanske ska hyra vår gäststuga. De verkar jätte trevliga =0)!

Igår bar vi ved som två tokar, 450 stycken för att vara mer exakt haha hade tråkigt när vi lastade. De ska vi (Björn) klyva mitt i tu och sen har vi ungefär en tredjedel av vinterns förbrukning klar! Ja vi är verkligen ena riktiga lantisar..





Var ju på 30 års party i lördags också, lägger upp bider från den imorn. Nu blir det till att sussa, fattar ni att jag är trött redan fastän jag sov till ett. Måste vara vädret!

Kram och God natt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: