Isabel

Halloween 2009???

Kategori: Högtider

Jag vet jag e kass. Lovar att blogga mssor imorn när jag jobbar (äntligen). Haha inte många som är lediga så mycket så de VILL till jobbet. Det är ju olika det där, i helgen är ni lediga istället och jag ska jobba ihjäl mig =0(....

Jag som ÄLSKAR Halloween! Årets höjdpungt för mig! Så kul att äntligen få klä ut sig.
MEN jag jobbar just den dagen alla ska ut och fira Halloween. På fredag alltså, BUUUUUHUUUUUU, får faktiskt lite tårar i ögonen! Jag som trodde man firade på lördag i år. Nån som ska göra det kanske? Då hänger jag på!!!

HALLOWEEN 2008:

MORTICIA ADAMS


HALLOWEEN 2007

DÖD? SJUKSKÖTERSKA



Hoppas ni får massa mardrömmar nu mooahahaha!

KRAMAR Isabel

Kommentarer

  • Jessica. säger:

    Haha, mysiga bilder! ;o) För en mer äkta cyanotisk "död-look": Tänk på blåa nagelbäddar, samt lätt blå-lila läppar. Även ett försök att få fingrar, händer och en bit upp på armarna lätt marmorerade, kanske? Jag har sett så mycket lik så jag kan säga att du såg 100% levande ut där som sjuksköterska... ;o)

    2009-10-28 | 13:36:02
  • isabel säger:

    Haha ska tänka på d nästa gång jag e död ;0)! Usch va läskigt o se massa lik =0/..

    2009-10-28 | 18:56:03
  • Jessica. säger:

    Man vänjer sig... ;o) Det är ju så nuförtiden, alla dör på sjukhusen, typ. Det läskiga är när de ska ned i kylrummet... Gaaaah! =( Men nu slipper jag det, pluggar ju ist. =)



    Men marmorerad hud, det borde man ju kunna sminka till? =)

    2009-10-28 | 19:25:13
  • Ronja Snickars säger:

    men vilka¨jävla öäskiga bilder!!!! :0!!!!!

    vadå firar man inte på lördag??? d trodde jag! HAHHAHHAHA!!!

    Hoppas allt e bra me dig?!

    KRAM

    2009-10-28 | 20:36:34
    Bloggadress: http://rompiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här: