Isabel

Lördag

Kategori: ---> Isabel <---



Ja ha sitter man hemma på självaste Halloween och gör absolut ingenting! Björn sover redan och det borde kanske jag också göra så det blir nått gjort här hemma imorgon. Men blev pigg efter att ha snyftat lite till En djävulsk romans (typ 10:e gången jag ser den men gråter lika mycket fortfarande, den är så bra) och tagit en riktigt varm dusch.
Imorgon ska en tjej som verkar vettig kolla på min kära häst som jag bestämt mig för att lämna ut på foder. Lite känsligt det där när man har haft ett djur så länge. Men hon kommer få det bättre med nån som har mer tid för henne än vad jag har just nu.
Kontraktskrivning på gäststugan vi ska hyra ut blir på tisdag (man ska aldrig vara riktigt säker innan det är påskrivet dock, d har jag lärt mig). Det går framåt!
Så nu hoppas jag att vi kan ta en sväng utomlans snar jag och baby för första gången ihop... Skulle vara så skönt!

Kram på er och God Natt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: