Isabel

Ögonfransförlängning

Kategori: Skönhet

Idag har jag äntligen fått göra den efterlängtade fransförlängningen jag velat pröva länge.

På den ena ögat kan ni se min längd på fransarna innan, och andra har hon limmat på ungefär hälften.


Jag valde de längsta fransarna.. Ska man göra så ska man göra det på riktigt inte nått halvdant. För mig får det gärna se lite fake ut.

Resultatet (helt utan smink):









Ser som sagt väldigt extremt ut när inte ens underfransarna är målade men jag gillar dem. Nu gäller det att jag är försiktig med sminkbortagning och så, så får vi se hur länge de håller.




Är så lycklig.. För jag är ledig ett längre tag nu, ska bli underbart! Kvalitetstid med mina älsklingar o det behövs verkligen.

NU blir det värmande fika, jag fryser ihjäl. Tack baby för de fina hjärt-mackorna jag nyss fick hehe.. God Natt!


Kramar I

 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Heej :)

    Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

    Kanske något som just du skulle vilja vinna

    eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



    Kika in på länken och var gärna med:)

    http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



    Nya tävlingar hela tiden



    Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

    Kramar //M

    2009-10-09 | 11:47:11
  • becka säger:

    hej!! jag vill bara tipsa om att på lördag så är det fashion market i stockholm. dom har 50-90% på märkeskläder som Prada, Louis Vuitton, Filippa K o så många mer! gå in till min blogg för att veta mer. http://thisisbecka.blogg.se/2009/october/fashion-market.html#comment

    2009-10-09 | 19:11:08
    Bloggadress: http://thisisbecka.blogg.se/
  • Malin säger:

    Heej goding

    hur mycket kostar det att få ögonfransförlängning och vart kan man göra det?

    2009-10-09 | 20:52:59
  • Anonym säger:

    Heej goding

    hur mycket kostar det att få ögonfransförlängning och vart kan man göra det?

    2009-10-09 | 20:53:33
  • Josefin säger:

    Fransarna blev jättefina!



    xxx

    2009-10-10 | 10:43:11
    Bloggadress: http://josefinstaaf.com
  • Elli säger:

    Jag har gjort fransar i många år. LOVE IT!
    Jag rekommenderar Zezil, tycker dem är bäst i Stockholm på ögonfransförlängningar.
    Vart gjorde du dina fransar?

    2013-10-07 | 22:33:08

Kommentera inlägget här: