Isabel

Hem special -->badrum

Kategori: Heminredning/Trädgård

Satte mig just framför datan och kände va illa jag mår, vill bara spy.. Usch! Käkat en hel chokladkaka själv, ska aldrig äta choklad igen (får se hur länge jag kan hålla det med en kladdkaka i kylen).

Idag har jag fixat o donat i hemmet. Målat som en galning på min skohylla, och Nee den är inte klar än tyvärr, ska väl målas en sådär två omgångar till Suck.
Länge sen jag hade lite "hem special" här i bloggen (som tydligen gillas).
Fick en massa (fake)blommor när vi stängde ena klubben här om månaden som vi tog hem, tvättade och fräschade upp. Perfekt till vårat största badrum där blommorna inte lever länge utan en gnutta ljus. Så här blev det..

Innan:



Efter:



           


Vad tycks?

Detta är inte alla blommor vi fick, har en del i gymmet uppe i gäststugan och i växthuset sålänge.

Kramar Isabel

Kommentarer

  • Stina säger:

    Det där blev ju kanon! :) Va lite växter kan göra :)

    2009-10-15 | 00:09:45
    Bloggadress: http://staiina.blogg.se/
  • Julija säger:

    så fiiiint d bleeev!! har saknat heminredningsinläggen .. =)



    skulle du kunna mejla över bilderna från visningen till mig? vore jättesnällt... kramis

    2009-10-15 | 01:15:28
    Bloggadress: http://julijal.blogg.se/

Kommentera inlägget här: