Isabel

Shopping!

Kategori: Shopping

Har sparat på bloggandet tills idag då jag jobbar hela natten lång =0)..
Tog ju en sväng till staden för att fixa naglarna igår. Sen hade jag inge bättre för mig o jag var hungrig så jag fixade mig en date. Cornelius såklart, syrrans unge. Så söt så och vi åt tills vi höll på att spricka.
Sen åkte jag till Kistagallerian för att "shoppa" utan att shoppa. Jag tittade alltså bara, skulle inte köpa NÅTT! Det hade jag redan bestämt, hade ju inte ens några pengar med mig så jag kunde inte heller. Lite shopping terapi blev det, och vad glad jag var när jag kom hem. Va precis som att jag hade shoppat fastän jag inte hade gjort det.         




Tänkte över det jag hade tittat på över natten och åkte tillbaka idag innan jobbet för att köpa det jag verkligen ville ha och "behövde" ;0)

Fina Mc-boots från Nilson, ganska dyra men de kommer användas väl och kommer hålla länge också!´



En skinnklänning och ett sött diadem från BikBok


Kramar Isabel

Kommentarer


Kommentera inlägget här: