Isabel

Skönt att bara va ibland

Kategori: Familjen

Då var man tillbaka på jobbet efter nästan en veckas ledighet. Har inte gjort mycket förutom att hålla mig hemma och tagit dig lugnt! Lite rastlös har man ju blivit men har ändå inte gått ut o roat mig.
Första dagen jag jobbar helt själv här i butiken och det går superbra faktiskt.

Så här kan min dag se ut när jag är hemma med mina älsklingar och bara myser, går långpromenader och fixar och donar med hemmet.

Sena o lååånga frukostar..

Massa nys..



Sen är det helt plötsligt lunchdax

Och strax efter det börjar det bli mörkt igen och alla roliga tv program börjar. Första gången på länge jag börjat följa massa program, svårt när man nästan alltid jobbade dessa tv tider. Jaa ungefär så ser mina lata (och korta) dagar ut hehe! 

Jobbar imorgon också och jag får se om jag hittar på nått skoj ikväll, lite sugen är man ;0)

Kramar Isabel

Kommentarer

  • Mary säger:

    Oh, är det en Grand Danois du har? :)

    2009-10-18 | 12:42:46
  • Isabel säger:

    Jaa det är det =0)!

    2009-10-18 | 17:45:07
  • Mary säger:

    Underbara hundar!

    2009-10-19 | 00:29:27

Kommentera inlägget här: