Isabel

Jag med i Paradise hotel?

Kategori: ---> Isabel <---

Somnade halv 08:30 imorse och vaknade kl 12:30!!!
Resten av dagen har jag dragit mig i håret, vridit och vänt mig, velat slå en stekpanna i huvudet, gått och solat för att bli lite tröttare och Verkligen försökt sova.. Men icke, inget sovande för mig inte.
Har väl lite för mycket i huvudet just nu, tankar och funderingar på allt, mitt liv, min framtid, vänner.
Har alltid känt mig för ung, velat bli äldre.. Tills nu, faan jag är inte 18 längre!

Vill göra nått jag kan bygga min framtid på, nått bra, nått kul innan det är för sent. Jag vet, det är aldrig För sent men ändå!

Hade ett missat samtal idag och medelandet i röstbrevlådan löd:

"Jag ringer från ett produktionsbolag som heter *blablabla* och undrar om du skulle vilja vara med i ett tv-program vi jobbar med. Kravet är att man är Singel och det är Paradise Hotel, ring tilbaka på *blablabla* "

Haha.. Va synd att jag inte är singel då, då kanske man blivit känd på kuppen ;0).

Ne men faktiskt så är det ju många som blivit kända utan att göra särskillt mycket. Kolla på Carolina Gynning, hur stor är inte hon nu och hon upptäcktes instängd i ett hus med massa andra tomtar.
Eller Natacha Peyre  som upptäcktes i just Paradise Hotel. Hade hon varit känd som hon är idag om inte från det? Jaa.. kanske men det är iallafall därifrån jag kommer ihåg att jag såg henne första gången.

Och neej jag ska inte bli singel för att vara med här! Va bara en tanke..

Paradise Hotel - don´t think so..


Kramar

Kommentarer

  • nettis säger:

    du behöver ju inte vara singel du kan ju spela singel och vara vääääldigt svårflörtad! haha skämtåsido.....

    2009-09-04 | 11:00:41
  • Isabel säger:

    hehe ja eller hur. Blir lite jobbigt med bloggen bara, måste ju tas bort omgående isf ;0)

    2009-09-04 | 22:19:30

Kommentera inlägget här: