Isabel

Kärlekskryssning sep-09

Kategori: Äventyr/Resa

Björn hämtar upp mig på Ingarö och jag vet inte alls vart vi ska..



Jag älskar ju fina bilar, var bara tvungen..! Passar vi inte ihop?



Väntar in båten


Rummet:



Middag


Björn åt hummersoppa till förrät medan jag vågade mig på SNIGLAR för första gången, ganska intressant smak men ingen ny favorit direkt. ´Sen blev det Oxfilé och buffé efterrätt där man kunde välja och vraka på alla godsaker.. Himmelskt gott!

mmm

Sen shoppade vi i Taxfreen och gick hem för att byta om för kvällen till lite svalare outfit =0)!








Det var väldigt lugnt och lite människor på båten, trötta gick vi hem o la oss ganska tidigt..

Haha gjorde även ett litet filmklipp i hytten när vi vingla hem innan läggdax!






Dan därpå

Frukost buffén var nog den bästa någonsin, fanns Allt, bjöds till och med på moserande vid frukostbordet vilket inte är nått för mig när man är nyvaken men ändå.
Obligatoriska hissfotona =0)

Pannkakor, rom, gräddfil o lök, finska piroger, fil med alla möjliga flingor och frön, ägg, te o croissant, ja jag töjde ut magen så gott det gick!


Sen tog vi ett dopp, badade riktigt länge och lekte runt som barn haha! Kul! Snyggon..


Man åker ju förbi vårat landställe när man åker kryssning så vi passade på att ta en bild. blev ganska bra för att vara på så långt håll. Tittar man noga ser man mamma stå o vinka!



Kramar Isabel

Kommentarer


Kommentera inlägget här: