Isabel

Läppförstoring

Kategori: Skönhet

Som ni kanske såg i tidigare inlägg så såg jag lite konstig ut, svullen om läpparna.Detta är varför..
Precis innan jag skulle träffa upp tjejerna hade jag en tid på Adam&Eva kliniken i stan för att fylla läpparna.
Har gjort det förr men länge sen nu så jag kände att det var dax, tycker om att ha lite fylligare läppar.
Kanske inte det smartaste precis innan man ska gå ut eftersom det är svullet de första dygnen men det gick ju bra ändå.

Steg 1: Bedövningssalva


Steg 2: Fyllning med Esthélis. (Esthélis är ofarliga ämnen (hyaluronsyra) som sprutas i läpparna för att göra dem fylligare, mer konturerade eller för att jämna ut asymmetriska läppar. Dessa ämnen används även för behandling av rynkor, ärr, ansiktskonturering och för läppförstoring.)


Haha kändes lite konstigt att ligga där i party kläder, men skoj!

Resultat efter några dagar:


Kramar Isabel

Kommentarer

  • Nikole säger:

    Hej!

    Har inte hört talas om den läppfyllningen, kan du inte berätta vad den kostar och hur den fungerar?! "försvinner" den efter ett tag eller är den permanent?

    Mvh Nikole

    2009-10-04 | 12:42:57
  • Isabel säger:

    Hej Nikole!

    Första gången jag testar detta "ämne" i läpparna men det är som Juvaderm och Restylane det går ur efter ett tag. Bara olika form på molekylerna och skillnaden jag känner mot Restulane som jag prövat innan är att det inte blir lika mycket "klumpar" som kan förekomma med Restulane.

    2009-10-05 | 01:24:33
  • Nikole säger:

    Okej! Tack för svaret. Ha en bra dag =)

    2009-10-08 | 19:24:37

Kommentera inlägget här: