Isabel

Lycka!

Kategori: Heminredning/Trädgård


Idag är jag så där underbart glad!!! Det bara sprätter i hela kroppen.
Känslan av att komma hem till sitt eget hem imorse är obeskrivlig. Möttes av en fräsch nyskurad doft och ett glänsande rent hem. Min underbara älskling har storstädat innan han åkte till landet i fredags så jag skulle bli glad när jag kommer hem.
Det är lycka!


Han hade dukat upp med nyköpta koppar och fat och ny tidning

Från Höganäs, (skålar o fat under ej nya, från Åhlens) 

Ny bäddad säng



Jag har fått avin om att mina skor äntligen har kommit.. Tror ni jag kunde sova ut då?.. Nee jag gick upp tidigt idag med, slängde mig i bilen för att hämta dom.
OCH stövlarna är Perfekta!!! Vilken tur jag hade som var tvungen att ta en storlek större än jag brukar, för 37:erna var slut, dom hade varit för små och eftersom dom är slut överallt så hade jag inte kunnat byta..

Vi var alltså menade för varann (HAHA) and I LOVE THEM!!

Jag liksom plågar alltid mig själv lite innan jag får öppna, går runt och bara tittar på paketet. Kanske för att jag är lite nervös att de inte ska passa, men som sagt det gjorde dom!!!


Två av mina underbara vänner hörde av sig också, gjorde min dag fulländad♥! Nu kom älskling hem med mat. Idag är en bra dag =0)



PUSS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: