Isabel

Make up store visning @ Berns

Kategori: Vardags lyx!

Idag hann jag typ bara gå upp käka frulle, fixa med doggsen, sminka mig o fixa håret sen stressa iväg till stan för att möta upp Lalitta och Katarina!

Make Up Store hade alltså visning på Berns i Sthlm och det var världens kö när vi kom fram. Här är lite bilder från min lilla kamera. Hade med mig "bra" kameran men har glömt kabeln så det får vänta till imorn!




Fina Katarina

Många tjejer ville se visningen..







Som sagt, fler BRA bilder och video klipp lovas (förhoppningsvis) imorgon!
Uppdaterat!


Jag och Lalitta trippade vidare på stan i våra heels för att kolla in andra heels =0)!
Shoppingtokiga som vi är båda två lyckades vi faktiskt undvika att bli fattigare.


Utsvulltna gick vi och käkade istället på ett grymt tapasställe på Sveavägen!




TACK för en trevlig dag tjejor!!!!


PUSS!

Kommentarer

  • Jossan säger:

    Hur var maten på Tapas San Leandro? Man har ju gått förbi 1000 gånger, och jag blir lika sugen varje gång.



    xxx

    2009-09-12 | 23:22:25
    Bloggadress: http://josefinstaaf.com
  • Isabel säger:

    Jaa.. det var jätte bra mat, vi åt oxfilé och den var super !!!

    2009-09-13 | 02:41:42

Kommentera inlägget här: