Isabel

Maries födelsedag!

Kategori: Festligheter

Godmorgon/Godkväll =0)!! Har sovit heeeela dan.

Igår var vi ett gäng tjejer som träffades för att fira våran pärla Marie.
Startade kvällen med lite förfest hos Marie, gick sedan till Rose, nått ställe vid Slussen Harris(?) men var ganska trist så vi gick därifrån och skilldes sedan åt.

       Grattis hjärtat!
          

Hela gänget


Rose - Honey, Jag, Marie, Li

Harris (?)


Efter vi hade skillts åt började mitt äventyr..
Utan batterier på mobilen försökte jag hitta Honey på Villige där det är fullt med folk... utan resultat. Jag försökte låna någons mobil för att ringa så älskling kunde hämta mig.. Inget svar!!
Så jag går med de snälla människorna, jag lånat telefonen av, till nästa ställe. Väl där fick jag till slut tag på honom och sa att han skulle hämta mig utanför NK.
Gick dit direkt så vi verkligen inte skulle missa varann och satt i en timme och väntade haha.. Tur att jag hade min päls!

Denna bild togs på Villige (där jag var helt själv), tjejen brevid ville ta en bild med mig för att hon tyckte jag var vacker.. gulligt =0).. Hon var självklart inte från sverige, svenskar är ju inte så alls!

                             

Kvällen var ett bra försök till en lyckad tjejutekväll, men som tyvärr slutade tidigt, ja inte för min del men tillsammans alltså. Det var ju kul att träffa alla såklart!!! Nästa gång tjejer.. Nästa gång!!

Nu kom älskling hem med pizza.. I´m staaarving.

Puss o Kram Isabel

Kommentarer


Kommentera inlägget här: