Isabel

Min hjärtevän

Kategori: Familjen





Puma the one and only!
Hon kan vara så mänsklig ibland att man nästan blir rädd =0). Hon älskar när man håller på med henne och blir ompysslad, spelar ingen roll vad man gör bara hon får lite beröring så är hennes dag fulländad.
Tvättade löshåret här om dagen och kunde inte låta bli att prova på henne. När jag tog bort håret och solisarna gick hon efter mig och liksom puffade på mig.. Mer Matte mer..!

Åh vad jag saknar mina älsklingar där hemma, har inte sett dom på tre dagar nu. Men om sju timmar när jag jobbat klart åker jag äntligen hem, med min halsont och sömnbrist jag dragit på mig..

Kramar Isabel

Kommentarer

  • Agge skalbagge säger:

    Hihihi min humor kram Agge

    2009-09-05 | 02:34:40
  • babylon säger:

    haha vad gullig hund :)

    2009-09-17 | 10:55:35

Kommentera inlägget här: