Isabel

Sen Söndag..

Kategori: Heminredning/Trädgård

Igår vaknade jag kl 19:00 på kvällen! Hade ju såklart jobbat men ändå, kommer inte ihåg sist jag kunde sova så länge på dagen. Super skönt!
Så det blev frukost vid åtta framför brasan.. Mysigt!



Tips!
Har ni stopp i avloppet någonstans? Jag testade det här igår som jag sett på Rent hus här om dagen:

Häll i en kopp salt, en kopp Bakpulver eller Bikarbonat, och sedan en kopp Ättika och låt vara ca 10 min. Spola med vatten!
Speciellt för er som inte får använda starka lösningsmedel till avloppen är detta ett miljövänligt alternativ.

 


Idag har jag varit hos Katarina och fixat höstfina naglar med ett helt nytt mönster, bild kommer imorn!

Det är verkligen MÖRKT när jag kommer till jobbet nu =0/, snacka om att det går fort.
Bye bye sommarn 2009!

Kramar Isabel

Kommentarer

  • Marika säger:

    Nice vilket bra tips:)..Men en kopp me bakpulver rätt mycke då får man ju ta hela burken nästan:)Ska testa detta i veckan,våra brunnar behöver sig ett gurgel:)

    2009-09-20 | 09:29:35
    Bloggadress: http://marika79.blogg.se/

Kommentera inlägget här: