Isabel

Onsdag 16 sep

Kategori: Heminredning/Trädgård





Idag har det regnat.. Sen kom solen och lyste upp allt blött.. Super mysigt! Försökt aktivera våra "stackars" hundar, eftersom jag sovit hela dagen, genom att gömma godis på tomten och låta dem söka. Tränat lite trix och varit ute i skogen och busat.
Nu är jag ledig till fredag och ska ta tag i saker och ting här hemma som inte hunnits med! Vad hände egentligen med den där lugna fritiden jag alltid brukar ha imellanåt. Den försvann, fullt upp helt enkelt! Känner mig lite stressad faktiskt. Men stress är bra ibland (om den inte går överstyr förstås) då  tar man tag i saker och ting och fort går det!

Ska försöka rensa bland kläder, ut med sommarklänningar och in med vinterkläder. Har blivit en del shopping också som måste få plats. Städa och försöka ta hand om mig själv o alla fyrbenta.
Många är sjuka på jobbet och jag känner att det kommer bryta ut ordentligt (igen) om jag slarvar!

Nä nu måste jag sätta igång!

Kramar Isabel

Kommentarer


Kommentera inlägget här: