Isabel

Bloggshoppen

Kategori: Säljes

Som ni sett tidigare så försöker jag mig på Bloggshoppen för första gången. Har rensat bland skorna där hemma. Tänkte först sälja dem på Tradera men är ju inte så haj på det så det verkade enklast här.
Kommer lägga upp dessa inom snar framtid. Här får ni en titt på de skor jag tänkte sälja:


På jobbet igen och det är väldigt lugnt på stan en onsdagskväll!
Imorgon ska Björn ta med mig någonstans, vart vet jag inte. En överraskning helt enkelt!
Han sa att jag skulle packa fin kläder eftersom jag inte ska sova hemma efter jobbet. Men man vet inte om det bara är en avledning så jag verkligen inte ska kunna gissa vad det är, det har hänt förr. Eller så är det bara en middag på nått nytt ställe som jag tror, den som lever får se =0)!! Jag har iallafall redan fixat håret, men måste ju förstås fin skysteras efter att jag sovit hela dagen.

Kramar Isabel

Kommentarer


Kommentera inlägget här: