Isabel

Borta bra men hemma bäst!!!!!!

Kategori: Äventyr/Resa



Fy f**n va skönt att vara hemma ändå alltså.. Var helt slut när vi äntligen kommit hem igår. Efter att ha hämtat både bilar och hundar kunde jag inte hålla ögonen öppna. Somna som en stock, vakna av världens frossa och fattade inte att vi var i Sverige ens.. Jätte konstig känsla.

Men idag mår jag prima förutom att jag fortfarande är helt slut och inte riktigt fattar hur jag ska orka jobba hela helgen från och med tidigt imorgonbitti!

Vi kom verkligen hem i rätt tid, SNÖN är borta(!), snödropparna har ploppat upp i trädgården och solen sken idag. Tog en jätte mysig lång promenad med våra vovvsingar, va ju så länge sen nu. Tror ni jag fick vår känslor eller!!!! UNDERBART!
Nu vill jag egentligen bara vara hemma och fixa och göra iordning hela tomten inför sommaren. Men det får vänta en vecka eller två för nu står jobb på schemat.

Slut på latandet! Skönt det, är jävligt taggad att ta nya tag nu =0)


Skål för det!!


Kramar Isabel

Kommentarer


Kommentera inlägget här: