Isabel

Casting

Kategori: Roliga jobb!


Dagens Outfit från gårdagens shopping! Allt H&M


Happ blev bilder från datan idag me, hittar inte riktigt min lilla kamera. La undan den när vi reste och nu vet jag inte vart jag lagt den.

Åh vad jag längtar hem idag 2 nätter sen jag var hemma och en natt kvar sen lämnar jag stan för en vilodag.. Sen kör vi igen hela helgen!
Idag tog jag mig upp för att gå på en casting i vid Odenplan. Ha va nervöst det var. Nog det seriösaste jag varit på. Strålkastare och film kameran stod på rec och en ensam pall i mitten där Jag (och de andra som också var där) skulle sitta.
De bad en först berätta o sig själv sen berätta ett minne från barndomen. Sist men inte minst AGERA mot en proffsig teater apa. Ja ni vet en sån lite äldre gubbe som spelar teater på dramaten typ. Jag fick spela en tjej som stod i en bar och han en fullgubbe som skulle försöka ta kontakt men jag försöker avvisar honom.
Som tur var var jag sist, det jobbigaste är faktiskt att agera när ens konkurenter står och glor!!!
Vi får se hur det gick, roligt var det iallafall. Man kanske ska ändra riktning och bli en film star Haha!
Det är iallafall en musikvideo jag sökt till men fattar inte riktigt eftersom det bara var teater människor där. jaja nog om det.

Back to work!!

Kramar Isabel

Kommentarer


Kommentera inlägget här: