Isabel

Master pole workshop med Estee zakar

Kategori: Skönhet

Igår var jag på en riktig poldance kurs för en duktig tjej från USA som även är X-pole´s modell (den stången Jag har hemma bla)!

                           Så här vältränad kan man alltså bli av poldancing som Estee Zakar
                          


Inte nog med att jag och Julia var lite sena och var tvungna att springa till kursen, så körde hon en stenhård uppvärmning. Iallafall mot vad vi är vana vid, svetten bara sprutade! Men det tyder ju bara på att man bränner en massa onyttigheter eller hur (och har väldigt dålig kondis haha).

Även fast jag var helt slut när vi var klara ville jag bara fortsätta, faan va kul det var! Synd att den här toppentjejen inte är i Sverige så ofta..

f.v Julija, Estee, Aliette o jag




Så när jag kom hem tvingade jag B att sätta upp våran stång så jag kunde fortsätta träna... Tills jag nästan föll ihop!!!
Idag gott folk, kan jag nästan inte gå (!) känner mig som en 90-åring!

Kommentarer

  • jossan h säger:

    fan va grymt hörru du, önskar att jag följt med ialla fall..

    2010-08-27 | 10:18:10
  • Mary säger:

    Wow du är grym! Snacka om kroppskontroll..

    2010-08-27 | 13:59:18
  • Fredrik säger:

    Oh.. läckert.

    2010-08-28 | 23:06:33

Kommentera inlägget här: