Isabel

SEMESTER BABY!!!!

Kategori: ---> Isabel <---


Fan va jag jobbat på bra måste jag säga, mycket nöjd över mig själv! Inte blivit det minsta förkyld heller vilket lätt händer när man jobbar så mycket som jag gjort de senaste veckorna.
Ska hem och ta hand om mina älskade hundar som typ blivit "husses" hundar när jag varit borta så mycket! Katastrof ju, det måste vi ändra på ;0)!

När alla kommer tillbaka från semestern är det min tur...

NU en skön, välförtjänt ledighet i tio dagar.....

PUSS!

Kommentarer

  • Michel säger:

    Skönt för dig..

    Njut av ledigheten..

    2010-08-09 | 16:05:35
  • Lalitta säger:

    Hoppas du får det underbart! Fast kan det bli något annat när man har semester :)) För mig gäller det motsatta nu, jobb, jobb, jobb . Men det var en underbar semester :)

    2010-08-09 | 21:37:30
    Bloggadress: http://lalitta.blogg.se/
  • Isabel säger:

    Tack sötnosar!! D ska jag!!

    2010-08-10 | 10:35:45
    Bloggadress: http://ladyisabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här: