Isabel

4 advent

Kategori: Högtider





Vill bara önska er en mysig sista advent! Själv sitter jag i soffan och försöker få lite julstämmning med lite glögg och tända ljus! Har tyvärr inte riktigt fått den där julkänslan i år. Har helt enkelt inte funnits tid, därav har det inte blivit varken julgran eller så mycket julpynt. Men vi kommer ju inte vara hemma hos oss detta år heller så det gör inte så mycket. Jag lägger hellre ner tid på att umgås med mina nära och kära än att sitta hemma och julpynta i min ensamhet så här innan jul..=0)!

Kram på er alla kära vänner och min underbara familj! Jag är lyckligt lottad som har er!!! OCH självklart till alla mina blogg läsare som Alltid ger mig så fina kommentarer, det värmer varje gång ♥



Puss och kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: