Isabel

Hej på er!

Kategori: Heminredning/Trädgård

Har varit ledig hela veckan förutom i natt.. Har varit lite nere, och bättre blir det inte av att vara hemma själv om dagarna med endast sina tankar som snurrar. Men livet är för kort för att slösa bort. Att gå runt o inte trivas finns det inte tid för så är det bara!

Igår städade jag med hjälp av Ira, min städhjälp, hela dagen! Nu skiner hemmet och jag mår redan mycket bättre, rensat hem = rensad hjärna (det behövdes)!

När jag kom hem från London hade B målat golvet vitt i MITT klädrum (Japp B har flyttat till en helt annan garderob i sovrummet), och nu är det nästan klart. Vet dock inte om jag ska sätta in garderobsdörrarna igen, rummet blev så mycket större utan dem! Det är ju faktiskt ett klädrum, gör ju inget om kläderna SYNS. Får se hur det känns..








.. En passande taklampa på det o lite fix så blir det kanon. Vad tycker ni?

Ta vara på dagen people! Kramar Isabel

Kommentarer

  • Fredrik säger:

    Många läckra skor du har, höga klackar är en pulshöjare :)

    2010-12-12 | 00:19:27
  • Sara säger:

    Gud va fint!!

    men tänkte fråga dig, jag letar efter en svart lång ärmad paljettklänning vet du vart jag kan få tag?



    tack!

    2010-12-12 | 01:36:40
  • Carro säger:

    Ah, lyxigt med ett helt klädrum! Tänk om man hande utrymme för ett sånt. Nä, jag får allt hållas med små och trånga garderober.. ;)

    2010-12-13 | 17:31:31
    Bloggadress: http://www.carrof.blogspot.com

Kommentera inlägget här: