Isabel

JULKLAPP!

Kategori: Shopping

Ut med den gamla klumpiga..

 
In med den nya nätta!!!!

VET NI jag är så glad över min CANON G12, den är gryyyyyyym... och liten♥! Vissa av er kanske tycker jag är knäpp MEN det kan inte bli bättre.. Att alltid gå omkring med en klump i väskan är inte kul alls. Dessutom ska man vara proffs på riktigt med en sådan kamera som NIKON D90 annars är det bara onödigt!
Med just mig som fotograf tar G12:an minst lika bra bilder, om inte bättre.. Den filmar även i HD precis som den gamla klumpen!

Kramar Isabel

Kommentarer

  • Sara säger:

    Hurra!!! Jag ska köpa en jag med! Har fotat i studio med G11'an. Grymmaste kameran på länge!

    2010-12-28 | 13:31:33
  • Isabel säger:

    JAAAA! Den e så bra.. Love love

    2010-12-28 | 22:57:54

Kommentera inlägget här: