Isabel

Dålig uppdatering..

Kategori: ---> Isabel <---

Beror på att jag inte gjort så mycket mer roligt än att jobbat dessa dagar. Resten av veckan är fullspäckad av jobb. Slarv med sömnen har resulterat till att jag blivit krasslig dessutom =0(. Är inne på tredje glaset ingefära med varmt vatten och citron denna natt och snart slutar jag och får äntligen lite sömn.

Thailand närmar sig med snabba steg och igår åkte jag in till Uppsala för att ta den första Twinrix sprutan innan vi åker. Blev lite besviken, kändes ingenting. Gillar känslan av att det spänner till i armen när det sprutar in joxet.. Sadist? Ne men gillar viss smärta, blir som en liten kick, dock ej denna eftersom den inte kändes ett skit! 

 
                           

Nu ger jag upp för idag.. Hörs inatt igen (om jag orkar)

Kram på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: