Isabel

Måndag!

Kategori: Dagens outfit


Vilken start på dagen. Iväg för att gå på en skön lyx ansiktsbehandling på hela 1,5 timme, äntligen tänkte jag då jag bokade för över en månad sen! Kommer fram till adressen som GPS:en hjälpte mig med. Var är stället?.. Frågade en kille som bodde där och han sa att Donna Beauty har flyttat till Solna. Den nya adressen jag fick av 118118 hittade inte min GPS såklart. Försökte ringa salongen flera gånger utan svar!!

Vad är det för idiot salong?! På deras hemsida står fortfarande samma gamla adress. Jag sket i det och som tur var skulle jag jobba så jag åkte inte till stan helt i onödan iallafall, då hade jag blivit riktigt förbannad! Ingen skönhet för mig idag alltså =0(, behövde verkligen fixa till facet lite.

Inte nog med det så var det full rulle på jobbet när jag kom också.
Jaja.. Alla bilder från helgen är hemma så det blev inge av det idag. Men hälsade på min älskade häst igår i Örebro på Alla Hjärtans Dag. Så kul att se henne igen efter ca 3 månader. Har aldrig varit ifrån henne så länge på 11 år.. Har saknat henne såå mycket! Kändes väldigt bra att se hur bra hon har det dessutom!

Nu ska jag jobba vidare..
                           

                                      Kramar Isabel

Kommentarer


Kommentera inlägget här: