Isabel

resten av helgen..

Kategori: Allmänt

Kommer jag knappt ihåg, igår gjorde jag absolut ingenting. Sov hela dan typ. Gick 50 meter till en favvo Kina restaurang på Söder för frukost/lunch/middag (?).. gick hem igen och sov för att sen jobba idag Söndag.



Helgen verkligen flög förbi. Innan jobbet åkte jag och Clary på två lägenhetsvisningar.. Båda var sålda och visningarna var inställda. Trist!

Nu längtar jag hem som sjutton! Min säng.. mina håriga, mysiga monster och min (inte lika håriga) darling! Bara några timmar kvar..

Tackar för denna helg så hörs vi!

Kommentarer

  • Jessica. säger:

    Hej! Ska ni flytta? Eller letar du bara övernattningslägenhet? Vi orkade inte heller pendla till Sthlm så länge... Bara ett år, typ. Fattar inte att ni orkar! =)

    2010-02-08 | 20:25:45
  • Isabel säger:

    Jaa övernattning! Ne börjar bli ganska jobbigt, och det känns speciellt på vintern =0/. Men jättesvårt att hitta nått litet, folk är som galna i mini ettor!

    2010-02-09 | 08:16:31
    Bloggadress: http://ladyisabel.blogg.se/
  • Jessica. säger:

    Ja, vintern SUUUUGER när man bor så här och måste pendla. Våran lilla väg skottas jättedåligt, fast vi betalar 1500 per år i vägavgifter. Sen tar det oss 40 minuter till stan på sommaren (stan=Akademiska samt Universitetet, dvs "fel sida".) På vintern tar det ca 50-60 minuter... SUCK!



    Ja, jag antar att övernattningslägenheter i Sthlm går som smör i solsken, typ. =(

    2010-02-09 | 10:27:40

Kommentera inlägget här: