Isabel

Helgen:

Kategori: Roliga jobb!







Söndagen tillbringade jag i en trång toa (haha) på en restaurang i Sthlm. Inspelning för en musikvideo. Jag är bara med i en kort scen dock. Tog upp hela min lediga söndag då det drog ut på tiden.
Lördag gjorde vi absolut igenting. Jo vi städade bort julen ja. Skönt att få slänga ut granen och allt jultjaffs! Sen gjorde vi absolut ingenting och bara glömde bort alla måsten för en stund.

Ny vecka och jag har jobb på schemat de närmsta dagarna så det händer väl inte så mycket mer kan jag tänka. Men i helgen (tänker redan på den en måndag) är jag ledig Igen, hela faktiskt! Då blir det lite tjej/spa kväll om allt går vägen!!

Känner mig trött och tom just nu och vill faktiskt bara hem o få min skönhetsömn..

Kramar Isabel

Kommentarer


Kommentera inlägget här: