Isabel

Mina svinisar

Kategori: ---> Isabel <---

Vill bara säga till er oroliga själar att jag uppsökte läkare direkt efter jobbet och fick Pencilin direkt. Tur att jag gick för läkaren sa att den där salvan inte hjälpte ett dugg när man har så mycket som jag har. Tack Heidi för tipset även fast jag redan gått =0)!
Så nu har man lärt sig nått nytt och jag känner redan hur tabletterna verar. Jag är dessutom smittfri imorgon =0D.

City Akuten igår morse


Frukost i Kungshallen med bästa Lalitta som var med mig hela tiden =0)!!!


Stort TACK Ida för att du tog mitt jobbpass i natt!!!!!!

Ledig resten av veckan som tur är. Det ska firas, eller alltså Björn fyller år imorgon. Det firar vi med mina föräldrar som kommer på middag och sen heldag/natt på stan med vänner på lördag!!

Kram på er från smittobäraren

Kommentarer

  • Lalitta säger:

    Va bra att d hjälper! PS Vilken hemsk bild på mig :) haha

    2010-01-21 | 15:37:41
    Bloggadress: http://lalitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här: