Isabel

relax blev utgång..

Kategori: Festligheter

Min kväll igår blev inte så lugn som jag trott. Fick lite panik av att sitta hemma själv så jag tog hundarna och åkte in till min syster i stan, för att sen träffa upp Lalitta och Honey. Blev helt spontant för oss alla, ingen av oss hade direkt tänkt på att gå ut. Då det blir som bäst!


Har min underbara bustier från Kappahl på mig, paljettleggings, kavaj från Glitzy, overknee stövlar Topshop, H&M trend päls.

                      

Solidaritet







Skriver ner våra nyårslöften som vi ska ta fram i slutet av året!

Sväng till Hell´s också där vi dansade av oss, dock trångt med mycket folk där!

Tack mina underbara fina för en super kväll. Vi har alltid lika kul när vi är själva ;0)!!

Kramar Isabel

Kommentarer

  • Mary säger:

    Vad kul att se lite av Lalitta och Honey också! :) Dom skriver ganska sällan i deras bloggar nu för tiden, så det är nice att du uppdaterar ofta!

    2010-01-04 | 21:11:36

Kommentera inlägget här: