Isabel

Skönhet vs Odjur

Kategori: Dagens outfit

Så här ser man ut när man har drabbats av svinkoppor! Från märkena på halsen till så här. Dessa bilder togs i lördags och nu ser jag faktiskt snäppet värre ut. På bara en helg har det alltså spridits i HELA ansiktet! Såren är större och lite fler idag.
Men det smittar bara om nån rör mig när jag petat i såren så jag är väldigt försiktig och spritar in mig med alcogel hela tiden. Har varit på apoteket och köpt på mig bakterie dödande kräm mot detta, får se om det hjälper eller om jag måste söka upp läkare.



Tur att det finns smink!!! Under spacklet känner jag mig inte så snygg kan jag lova..


Lite synd om mig är det allt..

Kommentarer

  • Liselotte säger:

    Stacakre...läste precis om symtomen.

    det smittar jun typ genom allt...stackare!!

    Hoppas att du blir bra snart!!!

    Kramiz

    2010-01-19 | 08:43:09
  • Heidi säger:

    Tjo!



    jag hade svinkoppor förut och det smittar hur lätt som hellst och går inte bort om man inte får penicilin. Ärren man får kan bli kvar om man inte behandlar det fort. Du borde verklgen uppsöka läkare så den kan ta en odling. Min läkare sa också att man absolut inte skulle ha smink på och att man måste slänga allt smink som har nuddat smittan annars får man tillbaka det. Hoppas allt e bra med dig annars Kram kram

    2010-01-19 | 21:36:14
  • Anonym säger:

    Hej :)

    Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

    Kanske finns det något som intresserar just dig.

    Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



    Var gärna med :)

    http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



    Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



    Ha det bra//M

    2010-01-20 | 00:09:23

Kommentera inlägget här: