Isabel

Helgen som gått

Kategori: Familjen

Jag brukar varje sommar ha semester iallafall några veckor och ha höga förväntningar och planer. Men det brukar faktiskt inte bli som jag vill, jag blir stressad över att ha semester och får panik över att jag måste hinna det här och det där jag planerat.. Sen måste man hinna göra ingenting och vila och så blir man stressad över att det Bara är två veckor kvar osv..
Måste säga att jag aldrig uppskattat mina få lediga dagar mer som den här sommaren, utan förväntningar och måsten. Jag bara är och tar dagen som den kommer. Ja hoppas jag kan fortsätta vara så i fortsättningen och för alltid även när jag har en längre ledighet.

I helgen var vi på landet igen. Mysigt som vanligt men den här gången hjälptes alla även åt och fixa poolen och annat runtom inför festen den 23:e. Kommer inte hinna ut nått mer innan.









                      



U-a


Kramar Isabel

Kommentarer


Kommentera inlägget här: