Isabel

25!!!!

Kategori: Festligheter

Ja ha då va man 25 hela år.. Närmare 30 än 20 helt plötsligt! Trodde jag skulle vara lyckligare över denna dag än jag faktiskt är. Har nämligen alltid velat vara äldre, det blir väl så som minstingen i syskonskaran. Då har jag alltid haft just 25 år i huvudet - 25 år Det hade varit en helt perfekt ålder att vara.

Men nu står jag här helt plötsligt, där jag velat vara såå länge, med lite ångest små krypandes.. Vad har jag egentligen hunnit med dessa år? Har jag gjort nått vettigt =0/ ?

Ja ja, nått har jag lärt mig iallafall och det är att ens VÄNNER ska man hålla hårt i, för de växer inte på träd! Ta vara på de man älskar! Det gjorde jag igår, då bar det av till den omtalade (höhö) Golfen på Värmdö. Där träffar man många vänner och bekanta, och det var riktigt trevligt i år =0) (brukar bara bli en gång / år!

Men först träffsdes vi tjejer upp hemma hos Rebecka:

Jaa Matilda är härligt solbränd! Ungefär som förra året den här tiden ;0)

Mina vovvar fick vara med idag och Sophie va hemma från Malta.






Golfen, Carro va också där =0D!




Idag har jag tagit mig ut till landet med en jäkla packning o hundar i värmen! Även storhandlat o förberett inför morgondagens födelsedagsfirande / Poolparty.
Poolen blev klar såklart och Jag har tagit ett första dopp =0)! Så nu är det bara gästerna som saknas för att göra min födelsedag fulländad!! Weeeeeeeee..... Men först Sova.. God Natt!


 Kram på er! PS. Nästa år blir det (förhoppningsvis) poolparty hemma, då är ALLA bjudna =0)!!!

Kommentarer

  • Josefin säger:

    STORT GRATTIS PÅ 25-årsdagen!!



    Golfen ser kul ut, synd att jag missade... Blir förhoppningsvios fler gånger.



    Vi ses ikväll, då slåss vi om de där madrasserna i poolen! ^_~



    xxx

    2010-07-23 | 08:28:07
    Bloggadress: http://josefinstaaf.com
  • Stina säger:

    Grattis! :) Mer poolbilder!!

    2010-07-23 | 20:21:43
  • Carro säger:

    GRATTIS! =)

    2010-07-23 | 23:31:20
    Bloggadress: http://trettiopluslitetill.blogspot.com

Kommentera inlägget här: