Isabel

Dermalogica

Kategori: Skönhet



(Sorry för dålig uppdatering!)


Här om dagen var jag och gjorde en "face mapping" som det så fint kallas. Då kollar hon vilken hudtyp man har för att sen få reda på vilka produkter som passar just mig. Är en del produkter att inhandla kan jag säga och det går på en hel förmögenhet!
Fick prover hem och känner redan skillnad. Har hittat en kanon billig sida där det är halva priset på allt Jerseybeautycompany.co.uk. Så nu har jag beställt dessa på bilden till att börja med, sen om jag är nöjd ska jag beställa mer.
Gick till Beauty Center på Drottninggatan dit jag gått förr. Face mapping var gratis!
Det var verkigen dax att ta tag i min hud nu, jag vill inte se för jävlig ut i förtid!!!!

Fortsättning följer när jag hunnit prova nån månad!...

Kramar Isabel

Kommentarer


Kommentera inlägget här: