Isabel

Ge mig låååånga ben!

Kategori: Shopping

                    

Det är ju tur att högklackat finns till oss pygmeer! Nått jag alltid velat ha som är svårt att få är längre ben.. Bara ett par centimetrar till.. Kom igen.. Väx =0/!
Om ni undrar vad det är för fult som är under strumpbyxona så är det Adidas strumpor.. haha det var för kallt att testa utan, så läckert ;0)!!

Sitter och gör allt för att slippa städa, intalar mig att jag har o göra framför datan.. som att blogga.. öh?! Skönt iallafall att vara ledig ett par dar nu. För sen blir det inge mer slappande, jobbar nästan varje dag i två veckors tid! Jag laddar batterierna..

Med mina nya snyggingar..


Kramar Isabel

Kommentarer

  • nettis säger:

    du som gillar skor ska åka in till patong när ni e i thailand det finns massor med skoaffärer som har platåskor m.m kommer inte ihåg vad h´gatan heter på rak arm men den ligger en bit ifrån hotell ps(där det förövrigt är bra mat) köpte ett par bronsaktiga platå med hög klack för 500bath vilket inte e mycket...... glöm inte att pruta så ni skäms bara!

    2010-03-04 | 21:05:51
  • Isabel säger:

    =0).. Tack för tipset!! Har faktiskt funderat över om det finns skor att shoppa där. Väskor, kläder o accessoarer vet man ju att d finns. Thanx!!

    2010-03-05 | 01:15:31
  • Tess säger:

    om jag inte minns fel heter den banglaroad(?) där finns allt en människa behöver och inte behöver...

    hur kan du gå i dom klackarna, blir imponerad!

    Kram

    2010-03-05 | 23:52:03
  • Isabel säger:

    Jaa den verkar heta så.. Hittade på kartan! Ska absolut betöka!! Tack!

    Inte så svårt att gå i dessa skor med platå fram men när det är bara superhöga klackar blir det svårare.



    Kram

    2010-03-06 | 00:11:08
  • Tess säger:

    åk till Central Festival och phuket town oxå!



    jag får helt enkelt öva lite till på skorna då! Ha en jätteskön resa!

    Kram

    2010-03-06 | 08:06:39
  • nettis säger:

    nej det är inte bangla jag menar men där finns det oxå massa skoaffärer.....

    http://www.thaipulse.com/maps/photos/thailand/province/phuket/map-patong-north.jpg

    den gata jag menar är troligen soi C & N eller nästa gata (mittemot entertainment)

    det finns massor att se och göra i patong....... och på bangla har ni många barer att besöka.....hehe på soi eric finns flera barer med samma musik..... och en svenskägd bar.... sen e de ju håkans bar nere vid stranden..... men den är lite lam.....

    2010-03-07 | 12:37:02
  • jennifer säger:

    många av dina kläder är jätte fina. Riktgit snygga skor också !

    2011-01-10 | 23:17:35
    Bloggadress: http://jennifertheander.blogg.se/

Kommentera inlägget här: