Isabel

05:30

Kategori: Äventyr/Resa

Vilken störd dygnsrytm jag har just nu. Efter så mycket jobbande och lite sömn är det svårt att sova länge. Efter 5 timmars sömn vaknade jag igår kl 04:30!! Va så pigg att det bara va att gå upp.
Käka frukost kl 07:00 en lördag morgon är inte så vanligt i det här hemmet. Efter tvättande, diskande, långpromenad och lunch (redan 10:30!) gick jag och la mig igen vid 14:00 tiden.


Pannkakor till lunch lagom till att älskling vaknat..


Hur ska jag kunna vara utan mina söta små älsklingar i två veckor!!!!!?


Packaningen är jag i stort sett klar med. Visst va jag duktig.. Det här är väl inte så mycket när man ska vara borta två veckor?

3 par shorts
3 klänningar
1 långärmad tunn tunika
3 par skor (gympaskorna åker jag i) + flipp flopp
3 tröjor
3 bikinis
2 linnen
1 mjukis kjol
Och lite underkläder såklart.


Ja ha då var klockan halv 6 på morgonen och jag har inte gått och lagt mig än. Kommer nog inte vara några problem för mig med att anpassa mig till tidsomställnignen i Thailand iallafall.

Kramar Isabel

Kommentarer

  • Carro säger:

    Hej Isabell! Kul att hitta din blogg, jättefin! Vet inte om du kommer ihåg mig från barndomen, jag lekte jämt med Malins syrra Michaela ;)

    Hoppas du får en härlig resa till Thailand! Skönt att slippa vintern som aldrig vill ta slut här hemma.. ;)

    /Carro

    2010-03-21 | 13:00:27
    Bloggadress: http://www.trettiopluslitetill.blogspot.com
  • Lalitta säger:

    det var precis lagom, kan inte väga mer än 15 kg tror jag (plus vätskor)säg till om jah har rätt sen :)

    2010-03-21 | 17:15:30
    Bloggadress: http://lalitta.blogg.se/
  • Isabel säger:

    Hej Carro!

    Kul att du hittat hit. Dig kommer jag nog ihåg fast möjligtvis ett yngre format då ;0).. Får inte riktigt upp en bild och tyvärr hittade jag ingen på din blogg heller, men som sagt kommer ihåg de flesta av Michaelas vänner, ni var ju as "stora" o coola ju haha!

    TACK så mycket det ska vi verkligen ha!!



    Lali: Ja det ska jag!



    Kramar

    2010-03-21 | 19:47:47

Kommentera inlägget här: